maandag 15 september 2008

Dag 16 Van Rocroi naar Rimogne 14 Km


Vandaag voert de route ons van Rocroi, via het Lac des Vieilles-Forges, naar Rimogne.
Omdat wij gisteren al ruim voorbij Rocroi gevoerd zijn, is deze etappe erg kort. Dat heeft alles te maken met de volgende etappe die zo'n 28 Km is.
Al snel na vertrek naderen we 'Bourg-Fidele', gesticht door de prins van Croy voor de protestanten. Verder vandaag weer vooral bos. Vlak voor aankomst in in Rimogene halen we in een beekje de modder van onze schoenen. We hopen morgen minder modder tegen te komen en weer eens droge schoenen te krijgen.
Gisteravond vertelde Han mij dat zijn motivatie om de tocht te maken het 'Op reis zijn' is.
Samen zijn we dus 'Op reis om het leven te vieren'.
Totaal gelopen na dag 16: 360 kilometer.

4 opmerkingen:

Jenneke zei

Jullie zijn echt broers zeg. Op iedere foto moet ik weer kijken of het nou papa of Han is... tjonge, wat lijken jullie op elkaar! Krijgen jullie daar geen reacties op? Verder lees ik over modder, maar zie ik strakblauwe luchten. Dat gaat dan de goede kant op, lijkt mij.

Liefs van Jenneke

Edith zei

Hey stoere wandelaars,

Nu ook maar eens een bericht van mij. Vitesse heeft met 1-0 verloren van de Braafschap. Het goede nieuws: wij wonnen met 8-0, een kwart vd productie kwam van mijn schoen.

Jullie blog leest lekker. Fijn om elke dag te weten waar jullie zijn.

Liefs, Mark

Unknown zei

We hebben al een paar keer geprobeerd een bericht te plaatsen, maar het lukt niet. Hopelijk gaat het nu wel. Petje af vor jullie prestatie tot nu toe. Gisteren een soort 'rustdag'? Succes verder.
Ada

Arno en Rikje zei

Ha mannen,

lopend naar Frankrijk. het moet toch niet gekker worden, maar het scheelt wel tol.
Succes

Arno