zaterdag 19 september 2009

Dag 105 Van León naar Villar de Mazarife (21 km)

We slapen bij Jesus! En Han moet christelijke liedjes zingen. Denk ik. Maar daarover straks meer. Onder een strak blauwe hemel vertrekken we uit León. Pas na een uur laten we de bebouwing achter ons. Daarna komen we in een Veluwe-achtig landschap. Om vervolgens in Villar aan te komen.
We hebben de keus uit maar liefst drie Albergues. Han heeft een duidelijke voorkeur voor Jesus. Dus daar schrijven we ons in. Tweepersoons kamer. Deur sluit niet. Het is er rustig. Veel plaatsen zijn nog onbezet. Bij binnenkomst zie ik ze al liggen. Twee gitaren. Dus ik vrees toch dat er gezongen moet worden. Voor mij natuurlijk geen enkel probleem. Voor Han zie ik het somber in. Wordt vervolgd.
Bij het biertje ontmoeten we Daniele (32) weer. Ze is na een paar dagen rust weer op pad.
Heeft nog wel last van haar knie. Koelt met ijs. Hoop dat het werkt. Komen weer aan de praat over de Camino. Ze heeft er zo'n goed gevoel bij. 'I am just following my hart,' zegt ze. En dat straalt ze ook uit.
Totaal na 94 etappes: 2.422 km

Geen opmerkingen: